A hétvége folyamán interjút olvashattok az Atlantis négy főszereplőjével. Aiysha Hart és Robert Emms után következik a főhőst alakító Jack Donnelly.

s1promo_jason2_580x387.jpg

Hatalmas színészi áttörés ez számodra. Meséld el, hogyan kaptad meg a szerepet!

Januárban elküldött az ügynököm a meghallgatásra, és aztán sorozatban többször visszahívtak. Nagy lehetőség volt, amit nem akartam az utolsó akadálynál elbukni, ezért az utolsó meghallgatás előtt fél órán át az Eye of the Tigert hallgattam a Rockyból, hogy felkészítsem az agyamat. Mire bejutottam, már teljesen lemerítettem magam, de legalább az idegességemet sikerült levetkőznöm. Azt hiszem, az utolsó előtti meghallgatás két és fél óráig tartott, az utolsó pedig három órán át, a producer, a szereposztó rendező és a rendező részévtelével, és aztán behívták Robert Emmst, hogy megnézzék, hogyan olvasunk együtt. Úgy egy évvel korábban valami buliban már találkoztam Robbal, ezért azt mondtam a producereknek, nagyon jól ismerem őt, úgyhogy az járt a fejemben, "nagyon kérlek, emlékezz rám, mert különben ez nagyon hülyén fog kijönni", de szerencsére emlékezett! Utána együtt mentünk el, és nem tudtam, hogy van-e beleszólása a döntésbe, úgyhogy biztos, ami biztos, vettem neki egy kiflit...

Nagyon ideges voltál az első forgatási napon?

Az első forgatási napon szörnyen ideges voltam, olyan régóta vágytam erre, és akkor hirtelen ott voltam, és azon töprengtem, hogy tényleg alkalmas vagyok-e a feladatra. Az első jeleneteimet a föld alatt vettük fel, a Minótaurosszal küzdöttem, és mivel az CGI, nem volt sok támpontom, a rendező kergetett egy zöld pálcával a járatokban. Az első három hétben nagyon ideges voltam, de amikor már belerázódtam és kezdtem összehaverkodni Markkal és Robbal, onnét kezdve kilazultam, és ez az egész jó mókává változott.

Jason nagyon fizikális karakternek tűnik, és láttunk már néhány lenyűgöző mutatványt - hogyan készültél a szerepre, és a veszélyes jeleneteket te magad csinálod-e?

Az utolsó meghallgatáson feltették nekem azt a kérdést, hogy gimnasztikáztam-e a múltban. Az egyik bátyám történetesen a Cirque de Soleil tagja, ami nagyon jó adu volt. Ezzel tudtam elütni a kérdést, mert én magam soha nem csináltam semmi ilyesmit. Úgyhogy onnan kezdve, hogy megkaptam a szerepet, összehoztak egy kaszkadőr koreográfussal. Ez szuper volt, azóta is folyamatosan tanulok a munka közben, és eddig a veszélyes jeleneteimnek úgy a 95%-át én magam csináltam meg. Egyetlen mutatvány volt Marokkóban, amikor Jason egy tizenkét méter magas falról leugrik egy matracra, amit nem engedtek, hogy én csináljak, de aztán láttam, amikor a kaszkadőr végrehajtotta, és úgy voltam vele, tudod mit, nem bánom, csak teutánad!

Milyen ez a Jason?

Jó srác, nagy élvezet őt játszani. Eléggé önfejű karakter; erős erkölcsi érzékkel rendelkezik és nagyon őszinte. Amikor először találkozunk vele, még ismeretlen számára Atlantisz, a közönség az ő szemén keresztül fogja felfedezni Atlantiszt. A személyiségét a Pitagoraszhoz és Herkuleshez fűződő viszonya formálja tovább. Ők az első igazi barátok az életében, mert ahonnét jött, ott nem igazán találta meg a helyét.

Úgy tűnik, komoly szerelem szövődik Jason és Ariadné hercegnő között.

Jason számára ez az egyik legkedvesebb dolog a történetben. Nagyon érdekes, mivel mindketten egészen más világból jönnek. Jason bátor és hősies, meg minden, de amikor Ariadnéról van szó, kiderül, hogy fiatal srác még, aki nem túl magabiztos, és ekkor látjuk igazán, hogy érzékeny személyiség. A másik oldalon pedig Ariadné egy hercegnő, akit királynőnek neveltek, arra, hogy uralkodjon az emberek fölött. Jason az első olyan fiú az életében, aki iránt érez valamit, úgyhogy ezekkel a témákkal mind el tudunk játszani. Élvezettel játsszuk, Aiysha fantasztikus, napról napra viccesebb, és számtalan közös van bennünk, úgyhogy nagyon könnyű dolgom van vele.

s1promo_trio_580x758.jpg

Mi a legjobb abban, hogy főszerepet játszol egy ilyen nagyszabású, a BBC One számára készülő új sorozatban?

A legjobb az, hogy lóra pattanhatok és saját kardom van! A legutóbbi munkahelyemen egy reklámügynökségnek dolgoztam, szórólapot osztogattam az utcán, és nem volt sem kardom, sem lovam, úgyhogy ez összehasonlíthatatlanul jobb annál! Színészként az ember folyton jár meghallgatásokra, és sokszor csak pár napot tölt el egy munkával, ezért egy ilyen lehetőség, hogy minden nap játszhatok, egyszerűen fantasztikus, és nem is érzem munkának, mert annyit nevetünk és annyi mókában van részünk a forgatáson. Komolyan sokkal jobb annál, mint amilyennek eredetileg elképzeltem, pedig eleve úgy képzeltem el, hogy nagyszerű dolog lesz...

Milyen érzés ilyen közeli munkakapcsolatban lenni Mark Addyvel és Robert Emmsszel?

Remek érzés. Nagyon jól kijövünk egymással, és úgy vélem, a sorozat egyik legfontosabb eleme ennek a három karakternek a kapcsolata, ezért nagyon sokat segít az, hogy ennyire jól kijövünk. Szoros a kapcsolat; az elmúlt hat hónapban együtt reggelizünk, ebédelünk és vacsorázunk.

Mit gondolsz, hogyan fogsz megbirkózni az ismertséggel, amikor elindul a sorozat?

Ezen még nem igazán gondolkodtam. Ha valaki a sorozat rajongója, és emiatt felismer, az nagyszerű és nyilván olyasmi, amit szívesen veszek. Ha ilyen módon szóba tudok elegyedni emberekkel, és beszélgetni tudok az Atlantisról, azt igazán örömmel fogadom. Nagyon izgalmas ez az időszak, még zajlik a forgatás, ezért érdekes lesz látni az emberek reakcióját az utcán, és nagyon remélem, hogy tetszeni fog nekik, amit csináltunk. A sajtóvetítés teljesen és abszolút szürreális és idegtépő volt - egész héten izgatott voltam, de amikor megérkeztem Londonba, tiszta ideg lettem. Először semmi mást nem tudtam csinálni, mint magamat bámulni a vásznon, képtelen voltam szabadulni ettől, de aztán szerencsére sikerült kilazulnom, és annyira jó volt, hogy ott voltak a fivéreim is, hogy támogassanak, nagyon kedvesek voltak, és segítettek felismerni, hogy milyen fontos az, hogy különválaszd magadtól azt, ami a vásznon történik.

Hol és kivel fogod megnézni az első epizódot?

Az anyukám nagy partit akart rendezni, de megmondtam, hogy szó sem lehet róla! Úgyhogy az egész családom az én lakásomon fogja nézni, Londonban. Miközben nézik majd, én valószínűleg a sarokban fogok lapulni, hogy lássam a reakcióikat. Remélhetőleg könnyebb lesz így, hogy én már láttam, de határozottan nem lesz semmi parti!

Forrás: BBC

Címkék: interjú 1. évad jack donnelly

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcatlantis.blog.hu/api/trackback/id/tr745527999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása