Az első évad dvd-megjelenése alkalmából interjút készített a Pitagoraszt játszó Robert Emsszel az angol CultBox portál. A színész elárulta, jó eséllyel ott lesznek idén a San Diego-i Comic-Conon, és elmondta azt is, már csak egy hónap van hátra az Atlantis második évadának forgatásáig. Következik az interjú magyar fordítása.

Elégedett voltál az első évad sikerével? Milyen reakciókat kaptál a nyilvánosságban a rajongóktól?

RE: Örülök neki. Kezdettől övezte némi felhajtás a sorozatot amiatt, hogy a Merlin nyomába lép a szombat estéken, de mindannyian büszkék voltunk, hogy kialakult a saját rajongótábora, és hogy ennyire szeretik a nézők. Nekem úgy tűnik, szívükbe zárták ezt a triót - engem, Jacket és Markot -, és keményen dolgoztunk, hogy ez így legyen.

s106promo_pythagoras_580x387.jpg

Tervezitek-e, hogy az Atlantis szereplőgárdája ott legyen idén a Comic-Conon vagy bármelyik más közönségtalálkozón?

RE: Igen, részt veszünk a walesi Comic-Conon, és van egy olyan érzésem, hogy ott lehetünk a San Diego-in is. Szerintem nem kizárt New York, London, Párizs és néhány hasonló helyszín sem.

Szeretnél már neked öltözött rajongókkal találkozni?

RE: Azt hiszem, kicsit furcsa érzés lesz! Még sosem voltam vendég Comic-Conon. Mark már járt ilyen rendezvényen a Trónok harcával, de számomra újdonság lesz.

Mikor kezditek el forgatni a második évadot?

RE: Március közepén kezdünk; kicsit korábban, mint tavaly, hogy több idő jusson a készületekre. Ezúttal is lesz pár külföldi forgatásunk.

A sorozat idén is ősszel, akkortájt kerül képernyőre, mint tavaly?

RE: Feltételezésem szerint igen.

El tudsz árulni bármit arról, mi vár Pitagoraszra a második évadban?

RE: Igazából fogalmam sincs! Még nem láttam a forgatókönyveket, feltételezem, hogy a következő hetekben fogom megkapni őket. Hamarosan érkezniük kell! Tudom, hogy szeretnének igazán építkezni az előző évadra és rátenni egy lapáttal. Szeretem, amikor a tudását láthatjuk és amikor bonyolult dolgokat kell megoldania, szerintem ez az egyik nagyszerű jellemzője.

s108promo_jason_hercules_pythagoras_580x387.jpgJack Donnelly (Jason), Mark Addy (Herkules) és Robert Emms (Pitagorasz)

Nagyon élveztem a fúriákról szóló epizódot is, ami az én sztorim volt, és felbukkant benne az öcsém is. Jó volt, hogy Pitagorasz kapott egy saját történetet, ami kicsit több mélységet adott a karakternek. Remélem, lesznek még hasonló epizódok számomra!

Gondolod, hogy Pitagorasz is kaphat egy szerelmet, hiszen Jasonnek ott van Ariadné, Herkulesnek pedig Medúza...

RE: Igen! Jó móka lenne eljátszani. Kíváncsi vagyok, milyen párt találnának neki.

Szívesen vennéd, ha lenne folytatása a tanítvány-mentor kapcsolatnak a Robert Lindsay által játszott Daidalosszal?

RE: Igen, és tudom, hogy szóba került Robert visszatérése, de a producereink nem sokat árulnak el. Remélem, hogy tovább göngyölítik ezt a kapcsolatot, mert nagyon érdekes volt, és szerintem jók voltunk együtt.

Milyen volt Roberttel dolgozni?

RE: Nagyon mókás volt a környezetében lenni; folyamatosan játszik a karakterével, ami nekem is segítséget jelentett.

s110promo_daedalus_580x387.jpgRobert Lindsay mint Daidalosz

Julian Murphy és Johnny Capps mindig is öt évre tervezett a Merlinnel; szerinted rendelkeznek hasonló tervvel az Atlantis esetében is?

RE: Egészen biztos, hogy van öt évre szóló tervük, ez egyértelmű. Nyilván az első évadnak be kellett illeszkednie az idősávjába (a Merlint követően), de tudom, hogy szeretnék ezt önállóvá tenni, ezért úgy vélem, olyan újdonságokkal fognak előállni, amilyeneket még soha nem csináltak. Tudom, hogy van néhány igazán nagyszabású ötletük! Filmes léptékekről van szó, ezért úgy gondolom, szeretnének még többet invesztálni bele.

Mennyire hasonlítotok Mark Addyvel és Jack Donnellyvel a karakteretekre?

RE: Azt hiszem, trióként mi is nagyon hasonlóan működünk. Minden nap együtt vagyunk és nagyon jól szórakozunk, időnként olyan ez, mint az iskolában. Hasonlóan viszonyulunk egymáshoz. Nem vagyok benne biztos, hogy Jack a való életben is annyira hősies lenne, mint Jason, én sem vagyok olyan eszes, mint Pitagorasz, Mark pedig nyilvánvalóan nem olyan pojáca, mint Herkules!

Az első évadban nagyszerű vendégszereplőitek voltak. Ki lenne álmaid vendégszereplője, és melyik mitológiai szereplőt játszatnád el vele?

RE: Robert Lindsay zseniális volt, ezért szeretném, ha visszatérne. Örülnék például Matt Smithnek is. Tudom, hogy mindannyiunkat izgatta, hogy Ikarosz sztoriját megcsinálják-e valamikor, és ő remek Ikarosz lehetne. Ezenkívül mostanában mindenki mindenben Olivia Colmant szeretné látni! Bár nem hinném, hogy jönne!

Alice Troughton (aki öt epizódot rendezett az első évadban) azt mondta, kérdezzük meg tőled: mi volt a legérdekesebb dolog, ami Marokkóban történt?

RE: Ugyanezt a kérdést megkaptam, amikor Graham Norton rádióműsorában voltunk vendégek, akkor a rendezőasszisztensünk telefonált be a kérdéssel. Ezt a sztorit nem mesélhetem el, annyira nyers, hogy nem tudom elmesélni!

De van egy másik sztorim, egy kecskéről, aki mellettem volt kikötve, és felizgult, miközben én ebédeltem. Borzasztó undorító volt, és teljesen elvette az étvágyamat. Szegény kecskének kemény percei voltak, hogy úgy mondjam. A másik történetet sajnos nem mesélhetem el.

Címkék: interjú események 2. évad robert emms

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcatlantis.blog.hu/api/trackback/id/tr555815854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2014.02.28. 21:42:52

Alice... Érdekel az a történet most már :D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2014.02.28. 21:42:59

Köszi az interjút (itt is:) ) Élvezetes volt olvasni :)
süti beállítások módosítása