Robert Emms forgatott már Spielberggel (Hadak útján), Julia Robertsszel (Tükröm, tükröm), most épp Rovaremberként látható a mozikban (Kick-Ass 2). A hétvége folyamán az Atlantis négy főszereplőjével olvashattok interjút, és Aiysha Hart után a Pitagoraszt alakító Emmsen a sor.

s1promo_pythagoras_580x340.jpg

Pitagorasz nevezetes figura - hogyan kaptad meg a szerepet?

Felhívott az ügynököm, hogy jött egy forgatókönyv a producerektől, Johnnytól (Johnny Capps) és Juliantől (Julian Murphy), majd négy-öt alkalommal elmentem, hogy találkozzam velük, ebből egyszer azért, hogy összeolvassak más színészekkel. Én voltam az egyik legelső színész, akit beválogattak, ezért miután megtudtam, még rendszeresen visszajártam próbálni a meghallgatásra érkező többi színésszel, ami nagyon kellemes volt, mivel azzal a megnyugtató érzéssel tehettem ezt, hogy én már megkaptam a szerepet. Nagyon fel voltam dobva a hírtől, mert ez remek szerep számomra, és ehhez hasonló lehetőség nem adódik minden nap - ráadásul a dinamika Jack, Mark és köztem az első pillanattól kezdve nagyszerű.

Van hasonlóság Potagorasz és a többi karakter között, akiket eddig alakítottál?

Talán egy-két korábban játszott karakterem lehet, akiben van némi hasonlóság. A Tükröm, tükrömben a szőke herceget játszottam, aki igen jólfésült, jámbor és szerencsétlen. Ezt leszámítva inkább a másik végletet volt szokásom eljátszani! Durva karaktereket, általában kemény embereket játszottam. Valószínűleg először alakítok ártatlan és valóban kedves figurát. Nagyon szerencsés vagyok színészként, hogy ennyi különböző szerepet eljátszhattam már. Egyértelműen jó dolog egy kedves személyiséget eljátszani, és Pitagorasz olyan, hogy csak ránézünk és tudjuk, mire számíthatunk tőle. Remélhetőleg a közönség így hamar szívébe fogja zárni.

Hogyan készültél fel rá, hogy megformálj egy ennyire ismert alakot?

Nos, akárcsak a sorozat többi eleme, Pitagorasz ábrázolása sem mondható teljesen hitelesnek. Karaktereket és mítoszokat veszünk kölcsön és gyúrunk össze, hogy összeálljon a saját történetünk. Nem akartam túl sokat kutatni, hátha nem minden illeszkedik a forgatókönyvhöz abból, amit találok, de azért utánaolvastam, és megtudtam, hogy filozófus is volt, akit érdekelt a zene és a csillagászat. Azt is megtudtam, hogy saját kultusza alakult ki. Megpróbáltam belebújni a fejébe, hogy megragadhassam a lényegét. Az én Pitagoraszomnál a matematika áll a középpontban, és most már a tételét is megtanultam, hátha valaki egyszer rákérdez.

Hogyan jellemeznéd őt?

Pitagorasz hűséges és megbízható barát. Rendkívül jámbor és elképesztő tudásszomja van. Igazi problémamegoldó és a maga módján hősies is, segít a barátain és sokat fejlődik a karaktere az évad folyamán. A három srác olykor veszélyes helyzetekbe keveredik, és a kalandok során, amiken keresztül mennek, Pitagorasz kénytelen legyőzni önmagát, ki kell lépnie a komfortzónájából. Lehet, hogy nem ő a legerősebb, de a koponyája és a józan esze mindannyiuk számára nagy segítség, és mindent végig tud csinálni, mert tudja, hogy két remek barátja mellette áll.

Úgy tűnik, hogy az Atlantist nagy élvezettel lehet forgatni, számodra eddig milyen ez az élmény?

Csodálatos. Nagyon jól szórakozunk. Nem hiszem, hogy valaha is nevettem volna ennyit munka közben. Ráadásul ez a legjobb stáb, amivel valaha dolgoztam. És az alkotók, Johnny (Capps) és Julian (Murphy) nagyon kedves emberek, egyből azt érezhettem, hogy összetartozunk.

s101_pythagoras_jason_580x387.jpgRobert Emms (Pitagoras) és Jack Donnelly (Jason)

Rengeteg humor rejlik a forgatókönyvekben, segít az, hogy Markkal és Jackkel ilyen sok időt együtt töltötök és hogy mind közel kerültetek egymáshoz?

Az elmúlt hat hónapban rengeteg időt töltöttünk együtt - naponta háromszor étkezünk együtt, április óta minden nap, és a szállásunk is ugyanabban a háztömbben van! Fantasztikus kapcsolat alakult ki köztünk, és azt mondanám, rengeteg humor jön abból, hogy mi hárman együtt szórakozunk és hülyéskedünk. Nyilván minden a forgatókönyvben van megírva, de igyekszünk kihozni belőle a legtöbbet, és ez csak azért megy, mert ennyire jól kijövünk egymással. Emellett bízunk is egymásban, ami nagyon fontos, mert így bátran ki merünk próbálni különféle ötleteket a karakterekkel.

Mi eddig a legviccesebb, ami a forgatáson történt?

Rengeteg dolog történt már, és ennek a nagy részét nem árulhatom el! Az egyik legviccesebb, amire emlékszem, amikor Marokkóban jártunk, és Jack, Mark és én egy meglehetősen komoly jelenetet csináltunk, ami az egyik epizód zárójelenete. Úgy volt, hogy az egyik mellékszereplő majd elsétál mellettünk, de elrontotta, és egyenesen besétált hármunk közé. Nem tudta, mitévő legyen, miközben a kamera még forgott, ezért fogtuk magunkat és mindhárman jól megöleltük.

Várod már az első epizód bemutatóját, kivel fogod megnézni?

Nagyon izgatott vagyok és meglehetősen ideges is. Úgy terveztem, hogy a szüleimmel és a családommal fogom megnézni, de azt hiszem, anyukám végig kérdésekkel bombázna közben, ezért azt hiszem, inkább a barátaimmal fogom nézni Londonban. De az évadzárót biztos, hogy otthon nézem majd, együtt az egész családdal.

Forrás: BBC

Címkék: interjú 1. évad robert emms

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcatlantis.blog.hu/api/trackback/id/tr585527367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása